Trumpai apie mane: Susipažinkime! - moniiwill

2017 m. lapkričio 9 d., ketvirtadienis

Trumpai apie mane: Susipažinkime!



Sveiki, esu Monika, bet socialiniuose tinkluose vadinuosi moniiwill. Tikslaus paaiškinimo kodėl taip vadinuosi - nėra, tiesiog norėjau, kad slapyvardis būtų susijęs su mano vardu. Esu iš Kauno, man 21 metai. Šiuo metu mokausi turizmo ir viešbučių vadybą Kauno kolegijoje.

Nusprendžiau sukurti šį blog'ą, nes domiuosi kosmetika, jos naujovėmis bei noriu pasidalinti savo mintimis su kitais (tikiuosi atsiras susidomėjusių 😀). Taip pat mėgstu kurti - tiek tekstus, tiek įvairius dalykus namams, mėgstu fotografuoti bei redaguoti nuotraukas - mano galva visada pilna įvairių minčių ir idėjų 😊 Būtent dėl šios priežasties ir pradėjau kurti blog'ą, manau, kad ši platforma yra puikiai tinkama savęs ir savo minčių išreiškimui.


Tai kol kas tiek, tikiuosi Jūsų palaikymo pradedančiajai blogger'ei 💓 Visada laukiu Jūsų žinučių ir nuomonių instagrame!
Iki susirašymo!
'moniiwill


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą